Välkommen till Ryssfemmor!


torsdag 10 juni 2010

Svårt att tippa VMs skyttekung

David Villa ger 8 ggr pengarna och Messi ger 10 ggr pengarna.
Att Spanien kommer att gå som tåget är ju inte svårt att räkna ut.
Argentina kommer däremot att gå kräftgång tror jag. I vilket fall så tror jag inte att Messi kommer att spruta in mål. Inte om man ska snegla på det han åstadkommit i landslaget förr i alla fall.

Roligare tips, såna med högre odds i alla fall, finns ju längre ner på listan.
Torres ger 15 ggr men han kommer väl knappast att hålla hela turneringen.
Higuain ger 20 ggr men det är svårt att veta hur mycket han får spela och det gäller alla argentinare utom möjligen Messi.

Ronaldo ger 22 ggr pengarna. Han är världens bäste spelare men jag tror inte ens han kan skjuta Portugal till målhimlen.

Klose ger 35 ggr och han är ju leveranssäker som DHL i VM men denna gång har han väl ändå lirat för lite för att vara i form.

Drogba är inte längre spelbar...hmm....?

Gilardino ger 45 ggr insatsen men han har ju aldrig sett sådär ruskigt vass ut.

Anelka kommer därnäst på listan och då är vi uppe i 50 ggr insatsen. Jag gillar Anelka men Frankrike ser sega ut och har ingen Zidane denna gång. Anelka hamnar för långt bak i banan och då vinner man inga skytteligor.

Crouch för England. Nej.

Då ska vi se.
Rooney ger 10 ggr insatsen. Mhm...det kan ju vara något det.
Fabiano ger 12 ggr insatsen. Jo, det är ett bra tips.
Van Persie spelar i mitt vinnarlag i VM och de behöver ju en skyttekung. Han står i 13 ggr pengarna nu.

Gör Spanien massor av mål i sin första match tro?
Vilka har Brasilien i sin grupp?

Jag ska spana in konkurrensen lite innan jag lägger mitt tips här.
Det lag som gör flest mål i gruppspelet tror jag har skytteligavinnaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar