Välkommen till Ryssfemmor!


onsdag 30 juni 2010

Elin tystad. . . .hmmmm?

Elin Nordengren sägs ha blivit köpt till tystnad av Tiger Woods.

Hon får sex miljoner för att aldrig tala om otrohetsaffären i media sägs det.
Hon får inte ge ut böcker, ge intervjuer eller tala ut på något vis om otrohetsaffärerna. Sägs det.

Mja, jag vet inte om man ska tro på detta.
Sjuhundraelva brudar har ju redan gått ut i media och berättat om hur de lekt med Tigers klubba och till och med att leken har lett till barn.

Vilka hemligheter kan Elin berätta om det hela?
"Jo, jag satt här hemma i Orlando och lekte med barnen medans Tiger var ute och golfade. Han ringde hem ofta och berättade om sina tävlingar och det var så mysigt..." bla bla bla... "En dag fick jag tag i hans telefon när han fick ett konstigt sms och när han inte kunde svara på varför han fick så snuskiga sms så drämde jag till honom med en Callaway järn 4:a för den har jag hört är mest allround av alla klubbor..."

Det mest avslöjande i ovanstående är väl att det var en Callaway och för det skulle Elin kunna få ett eget sponsorskontrakt.

Anyway. Grattis Elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar