Välkommen till Ryssfemmor!


tisdag 26 oktober 2010

Michael Jordan ännu en trött typ

Apropå att Miami Heat satsar järnet genom att ta in LeBron James och Chris Bosh för att förena dessa med Dwayne Wade har Michael Jordan uttalat sig.
Han säger ungefär.
Om de nu vinner en massa så gör det det. Jag kunde inte bry mig mindre...

Ehh....Näe, det enda den snubben bryr sig om nuförtiden är väl vilken färg han ska ha på kalsongerna för dagen.


Jag gillar LeBron James och måste erkänna att de två andra snubbarna i Miami Heats trio är rätt obekanta för mig. Wade är bekant till namnet men jag kan inte påstå att jag vet vad han uträttar på en basketplan. 
Nu är det ju dock så att denna samling världsstjärnor blir favoriter på alla håll och kanter och därmed blir motståndarna underdogs. För min del vore det coolare ifall Kobe Bryants Lakers skulle slå Miami Heat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar