Välkommen till Ryssfemmor!


lördag 2 oktober 2010

Fifa 11 är här och är mycket starkare än föregångaren

EA Sports har återigen lyckats med att förbättra långköraren Fifa.

Spelet är bättre på i stort sett alla punkter som jag sett det.
Spelarna är mer lika de riktiga spelarna.
"Ytfinishen" är bättre.
Spelarna rör sig naturligare
Du blir som anfallare inte av med bollen för att en försvarare tittar på dig som det var förut.
Straffläget innebär åtminstone såhär i början en svårighet.

Det enda som jag funderar över just nu är ju rankingen av spelarna.
ETT exempel.
Rooney har 88 overall.
Zlatan har 85. . .  hmmm...?
Överlag så är Premier League högt skattad och spelarna där likaså.

Men kort sagt så är spelet återigen roligare och fräschare och bättre än föregångaren.

2 kommentarer:

  1. Får utmana dig i en onlinematch.
    Vad har du för användarnamn?

    SvaraRadera
  2. He he ... Jag lirar ju inte online men när jag gör det så hör jag av mig.

    SvaraRadera