Välkommen till Ryssfemmor!


lördag 6 februari 2010

Slut för Fadde . . . igen

Ok, jag erkänner.

Jag KAN inte låta bli att följa dessa märkliga människor och deras levnadsöden.
Just Fadde Darwich råkar dessutom vara väldigt lik en kompis till mig utseendemässigt.
Inga jämförelser i övrigt.

Vad ÄR det med dessa människor?

Darwich försörjer sig visst på att åka runt på krogar och vara "Gästvakt", föreläsningar om säkerhet och konflikthantering.
He he... det är nästan så man skrattar ner sig.

Såhär skriver killen på sin blogg idag:
"Vad roligt att se tidningens framsida ännu en gång den här veckan där ett ex uttryck kommer att förstoras i rubriken "Därför lämnade jag Fadde"!

Ännu roligare är det att jag aldrig har blivit dumpad av en enda tjej i hela mitt liv! Det har alltid varit jag som tagit slutgiltiga beslutet! Däremot är det jag som blivit dumpad uttåt sett! Kanske för att jag går vidare i mitt liv och ínte bryr mig om vem som gjorde vad, och håller en överenskommelse. Men nu får jag börja göra det och tänker inte sitta med armarna i kors och få ytterligare ännu en gång en kula i ryggen, även om jag hamnar på samma sandlådenivå. Ser ut som jag blivit skjuten med en hel hagelsvärm numera. Spelets regler ska vara på samma villkor för båda och det är precis vad jag tänker ta vara på den här gången.

Än så länge ligger jag under med 0-1. Men matchen har precis börjat."

Konflikthantering någon?

Eller varför inte en kurs i "Såhär går du vidare efter ett brutet förhållande".

Snart kan vi läsa Darwich bok "Mitt liv som grävmaskinist i sandlådan".

Äh, jag sammanfattar ovanstående med ett "Motsägelsefullt" ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar