Välkommen till Ryssfemmor!


fredag 5 februari 2010

John Terry petad som kapten för landslaget

Tja, ärligt talat blir jag nästan lite stum när jag läser det.

John Terry petas som kapten i landslaget på grund av att han haft en affär med sin landslagskollega Wayne Bridges flickvän eller fru, jag vet inte vilket.
Bridge vägrar nu att spela i samma lag som Terry och det kan man ju kanske förstå efter det sveket.

Alltså, jag är inte särskilt brydd över otroheten i sig och följderna för de inblandade. Jag är mer fundersam över hur fortsättningen ska gå för Englands landslag om man börjar agera på såna här händelser.

Nu blir Terry petad som kapten, Lampard tros ta över.
Men vad händer om det nu visar sig att Wayne Bridges flickvän eller exflickvän Peroncel får en massa stålar när hon går till pressen. Kryper det då inte fram lite andra donnor, som i Tiger Woods fall, och börjar avslöja saker?

Hur länge dröjer det till Lampard avslöjas som otrogen?
Wayne Rooney har ju förlängesedan gått ut och berättat om sitt sexmissbruk.
Var och varannan, för att inte säga varenda, brittisk fotbollsspelare har ju dels mängder med tillfällen att nyttja bredbenta brudar dels taskig uppfostran och tvivelaktig moral.

Och har man nu börjat ta tuffa beslut kring laguttagningar och roller för landslagsspelarna måste man ju fortsätta med det. Jag tror det kommer att sluta med att England får ställa upp med enbart spelare från det osexigaste laget i seriesystemet. . . dvs Notts County.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar