Välkommen till Ryssfemmor!


lördag 25 september 2010

Det händer konstiga grejer kring Magnus Hedman

Alltså, är det inte dags att någon tar ett snack med Magnus Hedman?

Det verkar som att han kommit på fel spår i livet.
Nu kan man läsa att han är friad från misstankarna om sexköp.
Ok, han är friad och det är ju förvisso jättebra. Hans historia om att han åkte iväg till en efterfest där också ett gäng rumänska prostituerade fanns är ju också trovärdig. Han lär ha badat bubbelpool och haft sex med en 20-årig kvinna. Enligt Magnus ska de ha fattat tycke för varandra och han ska inte ha betalat något för sexet. Det låter helt trovärdigt. Men när han säger att han inte hade en aning om att dessa kvinnor var prostituerade så undrar jag ju först. Men. . .  så tänker jag efter lite och funderar över den där gången när jag träffade Magnus under en föreläsning på gymmet. Näe, det är nog faktiskt så att Magnus Hedman är precis så aningslös som han vill framställa sig själv.

Han har ju också förekommit i pressen som skriver att hans företag gått i konkurs och att alla slantarna ifrån proffskarriären är som bortblåsta nu när exhustrun ville ha en del av kakan. Jag tror honom.
Han verkar ha levt livet och med tanke på det lilla jag vet om honom så kan det nog stämma att han rullat iväg varenda krona.

Förra året fälldes Hedman för dopingbrott.
Jag tror det var han som åkte dit med en påse tabletter i sina jeans och att han hävdade att han lånat kompisens jeans och att han inte hade en aning om att det låg en påse dopingtabletter i byxorna?
Jag undrar vad Magnus hade gjort ifall det legat ett bowlingklot i de där byxorna när han drog på sig dem?
Men....jag är helt övertygad om att han inte hade haft en aning om att det låg ett stort fett svart tungt bowlingklot i byxorna heller.

1 kommentar: