Välkommen till Ryssfemmor!


onsdag 22 september 2010

600 inlägg och rekord i antalet besökare

Igår skrev jag mitt 600ade inlägg sedan jag startade den här bloggen i september förra året. En del har varit lyckade och andra mindre lyckade men de flesta verkar hyfsat nöjda.

En hel del inlägg skrivs med ena ögat på en match av något slag och det kan ibland bli lite ofokuserat men till slut brukar jag sy ihop det tillfredsställande.

Igår hade jag också ett nytt rekord i antal besökare och jag märker att flera av er också kommenterat inläggen vilket inte är så jättevanligt.

Självklart får ni gärna lägga in era egna åsikter och tycka och tänka om saker och ting. Själv kan jag ju tycka att jag ibland är nästan lite för diplomatisk eller, om ni så vill, slätstruken för att ruska om er ända in i benmärgen så jag förstår om kommentarslusten inte alltid finns där.

Jag kommer att hålla liv i bloggen ett tag till eftersom det fortfarande känns rätt skoj att skriva och jag fortfarande får övervägande positiva omdömen om det som står på den här sidan.

Jag skriver mycket om fotboll och något mindre om innebandy men det borde kanske vara tvärtom. Nu är det ju så att Sveriges främste idrottare råkar vara fotbollsspelare och i somras hade vi ett fotbolls-VM. Sånt påverkar ju även mig.
Jag skriver gärna mer om innebandyn och våra duktiga talanger och om heta drabbningar inom innebandyn och får ni nys om något så skicka gärna en rad till
champagneguld@gmail.com

Jag är även intresserad av ishockey och handboll. Tyvärr har jag det senaste varit lite besviken på ishockeyns utveckling och på att Tre Kronor misslyckas så fatalt i OS men snart kanske jag hittar inspirationen att skriva om Elitserien också.
Handbollen är ju annars en sport som förtjänar betydligt mer utrymme och det ska jag försöka ge.

Ok, fortsätt gärna att höra av er med positiv och konstruktiv feedback.

//Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar