Välkommen till Ryssfemmor!


fredag 6 november 2009

Köpte nya skor idag. . . .

. . . inte särskilt kul, eller hur?
Ja, det tycker nog i alla fall 99.9 % av den manliga delen som läser bloggen.
Kvinnorna går väl nästan upp i spinn nu. . . .

Men idag var det faktiskt riktigt kul.
Jag tog med mig ett antal dojjor från hyllorna och satte mig och började testa och bytte skor till höger och vänster. När jag har varit ute på en liten provrunda i en sko så kommer jag tillbaks till bänken och börjar titta efter min gamla sko.

Efter att ha rafsat lite i min skohög så hittar jag min sko. . . på foten på en gubbe som suttit intill mig. Hmm... jag hade inte hjärta att säga något så jag väntade tills han var färdig. Han verkade trivas bra i min sko och det är ju inte utan att man börjar klura på om man kan göra lite business på sina gamla uttjänta. . . Utan en min tog han sedan av sig skon och ställde tillbaks den.
Kanske var den för stor ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar