Välkommen till Ryssfemmor!


lördag 21 november 2009

Därför ska du använda badtofflor

Ok, ni som är lite känsliga kan ju sluta läsa direkt.

Jag måste erkänna att jag inte brukar ha badtofflor men nu har jag inhandlat ett par.

Bakgrunden är att jag på gymmet varit med om en milt sagt obehaglig upplevelse.
Det var en dag när jag kört ett stenhårt pass med lite Maq, lite traditionell skrothävning och 8 km på löpbandet (36.5 minuter). Jag kliver in i duschen och står där och svalkar mig när jag hör killen i duschbåset intill harkla sig lite.
Han harklar sig...hostar och spottar.
Han harklar sig igen...hostar och spottar...

Tystnad...

Sedan börjar det en symfoni av snytningar...
Han snyter sig säkert FEMTON GÅNGER så länge jag är kvar. . . och som ni förstår så känner jag inte för att stå kvar alltför länge för att njutningsduscha.

Så därför har jag nu införskaffat ett par badtofflor.

Du vet aldrig vem som duschat innan dig. . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar