Välkommen till Ryssfemmor!


söndag 30 maj 2010

Ryssfemmor på Aftonbladet

Direkt efter att Tre kronor förlorat semifinalen mot tjeckerna hittade jag nedanstående klipp på ishockeyförbundets hemsida.
Idag finns det på Aftonbladets floskeltopp.
Jag justerade texten något mellan mitt blogginlägg och mitt tips till Lasse Anrell.

Snart läser ni mer från Ryssfemmor i era tidningar. . . :-)
.
.
.
-

Den här rubriken hittade jag förresten på Svenska Ishockeyförbundets hemsida:
"Tre Kronor i VM-bronsmatch söndag 16.15 i TV6/HD
Sverige spelar VM-bronsmatch mot vinnaren Ryssland/Tjeckien söndag 16.15 i TV6/HD. ..."



Äh, alltså, jag skulle inte tro det.

Vill världsmästarna verkligen spela bronsmatch också och ska inte tyskarna åtminstone få spela om chansen att nå finalen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar