Välkommen till Ryssfemmor!


måndag 7 december 2009

Zlatan och Messi verkligen osams.

Pontus Kåmark och Jesper Hussfeldt avslöjade ju att Messi och Zlatan inte pratar med varandra och att Messi inte passar bollen till Zlatan.

Ett verkligt scoop.

Jag har gjort en egen observation i ärendet.

I Barcelonas match mot Deportivo La Coruna i lördags kom Messi springandes med bollen in på Deportivos planhalva. Han hade två försvarare mot sig och två medspelare med sig. På högerkanten sprang Zlatan i det bästa läget men Messi släppte istället ut bollen till den något sämre placerade anfallaren till vänster. . . !!??

Vad gör karln? Hann jag tänka.
F-n det ligger nog något i det här som Kåmark sa ändå... hmm?

Men. . . då vet ju ni som följer min blogg att jag för någon dag sedan sa att jag ska köpa en ny TV. All fotboll följs ju numera från ett sådant avstånd att i stort sett 75 % av planen syns hela tiden. Det gör ju att spelarna är som små myror på skärmen.

När de zoomade in killen som Messi passat till så visade det sig att det var Zlatan.
Så mycket för Kåmarks stora avslöjande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar