Välkommen till Ryssfemmor!


söndag 20 december 2009

Inga 60 millar till mig. . .

. . .men inte till någon annan heller.

Katjing satt ju där som ett KATJING!
En snygg 46%-are som spik för er som läste min blogg igår.

Sedan blev det ju inte riktigt som jag tänkt mig men ändå inte helt fel.

Varken Thai Tanic eller Skogans Joker vann och det gjorde ju inte heller Copper Beach. Så där bröts ju reglerna mot travbibeln.

Local Conch svek dock, som väntat.
Nu blev det ändå en skräll och det tackar man för så man har chansen att plocka hem stålarna nästa vecka istället. . .

Skam den som ger sig.

Jo, jag slängde in 36 spänn (Kronor för er ungdomar) på ett stryktipssystem också.
Jag hann inte mer än kasta en blick på den Xperten-rad jag fått men jag konstaterade snabbt att jag fått med mig tre singel-X på kupongen. Det första var på Fulham mot Manchester United. Jag svor lite lätt inombords och tänkte att United skulle komma att ta hem den matchen med 3-0. Jo tjosan hoppsan. Istället blev det Fulham som vann med 3-0. . . Tips är inte lätt men vore det som att beställa pengarna skulle ju inte vinsterna bli värda att satsa för.

Hur det gick i de andra X-matcherna vet jag faktiskt inte. Vem bryr sig om 12 rätt på stryktipset? Vad ger det idag, 12 kronor?

Skam den som ger sig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar