Välkommen till Ryssfemmor!


tisdag 18 januari 2011

Jag gillar dig ändå Wikegård

Jag noterade särskilt att Niklas saknade röjet på galan och att det fanns en massa ishockeyspelare på plats. Kan man se något samband?

När Niklas sedan skulle dra igång partyt så var det en ishockeyspelare som förde i den stillsamma dansen. . .

Som sagt, jag gillar dig ändå Niklas men jag skulle gilla dig ännu mer efter att ha spelat innebandy mot dig och planterat dig i ribbstolarna.

Tills dess får du väl låta alla storvuxna tjecker med hockeyfrilla och fint danssteg ta en svängom med din stjärt. Du verkar ju gilla det.


Men jag förstår ifall ishockeyn känner sig hotad av innebandyn och det är bara bra att Wikegård gör sig till ett ansikte för ishockeyn. . .   ;-)



http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article8425889.ab

2 kommentarer: