Välkommen till Ryssfemmor!


söndag 30 januari 2011

Det finns filmer och så finns det filmer

Zappade lite framför TV:n igår och råkade (Ja, faktiskt) mitt i början av filmen "Into The Blue". Storyn är hur enkel som helst och skådisarna inte de allra vassaste och bristerna med filmen är hur många som helst.
Men jag tittade nog i alla fall till den andra reklampausen.
TV3 och deras reklamklipp är ju bara så irriterande så det knappt går att se film i deras kanal.

Men det "Into The Blue" verkligen hade var otroligt tilltalande.
Den utspelar sig på Bahamas och hela filmen var som en enda lång resereklam.
Snacka om att jag nu längtar till varmare breddgrader.
Utan is,halka, förlamande vindar och grådask.

Jag kan inte rekommendera någon att se filmen som man gör med andra filmer men om du vill drömma dig bort en stund och tänka på att det finns en annan värld än den vi lever i så. . .

Jo, sedan hade ju filmen Jessica Alba också. . . men det får jag inte säga högt hemma... ;-)
Jag är säker på att det fanns några manliga skådisar med i filmen också...tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar