Välkommen till Ryssfemmor!


lördag 3 oktober 2009

Vill du ha större bröst?


"Större bröst utan ingrepp"

Hmm....jag har något slags annonspaket på min blogg.
Annonserna kommer från google och följer med blogportalen.

Tydligen finns det möjlighet att få lite stålar för varje klick som kommer på de annonserna men hittills tror jag inte det blivit ett enda klick.

Och....med annonser som "Större bröst utan ingrepp" så är det ju inte så konstigt.
Jag gissar att 55 av de 60 som regelbundet läser min blogg är män.
Vad ska de tänka när de ser annonsen?
"Hmmm....undrar om jag inte ska skaffa lite större tuttar till frun..."
Hur föreslår man det för sin respektive förresten?
"Du...jag har tänkt på en sak..."

Men det är klart....har man som kille bröst och bringa som en frukostflinga kanske man blir lite sugen på att skaffa sig själv lite inlägg... ;-)
Jag har ju läst att Blondinbella tjänat mängder på sin blogg.
Är det genom annonser som dessa?
Tja, med tanke på att brudar av idag till stor del består av hårspray, botox och silikon så funkar ju den matematiken...
Jag har ju i alla fall annonser för både catering och trädfällning också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar