Välkommen till Ryssfemmor!


fredag 11 september 2009

Vi vill inte ha dig

Att inte satsa på en spelare och att inte utveckla denne är att säga "Vi vill inte ha dig kvar".

Såsig coaching och såsig attityd är detsamma som att skita i det som händer.
Jag kan inte bli annat än nedstämd när jag hör hur mitt tidigare lag behandlas idag.
Ledarna bemödar sig inte ens med att dra upp vare sig taktiska riktlinjer eller fundera över hur femmor och spelare ska formera sig.

Har någon fått en hjärnblödning eller vad är det frågan om?

Jag letar efter positiva signaler men jag hittar dem inte.
Kan jag få se lite positiva saker hända . . . snart?

Fråga ÅTMINSTONE vilka positioner spelarna är vana vid att spela på och gör det bästa av förutsättningarna. Ingen kan ju vara så in i h-vete dum i huvvet att han inte fattar att det är viktigt? Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar