Välkommen till Ryssfemmor!


tisdag 6 juli 2010

Ikväll tar äventyret slut för en av mina favoriter

Arjen Robben får mycket stryk under matcherna och är tyvärr en av världsstjärnorna som är briljant ena stunden och en filmskådis i nästa.

Frågan är faktiskt om han skulle vara lika briljant med bollen om det inte vore för att försvararna hela tiden måste akta sig för att han filmar?

Hmmm....det är faktiskt en pryl att spana in. Tvekar försvararna mer mot Robben pga filmrisken?

Den andra favoriten är ju killen som jag nog inte har sett rulla runt i gräset en gång ännu - Diego Forlán.

Tyvärr tror jag att Holland blir för svåra för Uruguay denna gång när Luis Suarez är avstängd.

Sammantaget är ju läget sådant att jag har tippat lite slantar på Holland som slutsegrare i turneringen. Samtidigt har de spelat så jäkla trist fotboll hittills och min favorit Robben har filmat mycket. Uruguay har spelat lite roligare och Forlán har vuxit till min absoluta favoritspelare.

Det är ju skitsvårt det här.

Follow the money?

Följa hjärtat?

Följa pengarna?

Gå med hjärtat?

Äh, jag håller mig neutral under första halvleken och det lag som har spelat roligast då håller jag på i andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar