Välkommen till Ryssfemmor!


lördag 9 juli 2011

Förstår Sjöberg att be om ursäkt?

Patrik "Vrider-allt-till-egen-fördel" Sjöberg är förbannad på Sven Nylander för att Nylander inte bett om ursäkt till Patrik Sjöberg i sitt Sommarprogram.

Ibland kan jag tycka att trulputten Sjöberg är rätt charmig och han har absolut sina poänger i en hel del saker han säger. Men för att vara en snubbe som med alla medel vill försköna sina egna misstag, precis som alla andra, spelar han lite väl hårt på att gå till attack mot andra som gör likadant.

Tydligen ska Nylander i något sammanhang ha sagt att Sjöberg eller någon av Sjöbergs kompisar lagt något i Nylanders drink den där aftonen när de greps för knarkinnehav.
Kan det ha varit i ett polisförhör som Nylander har sagt det?

Jag har i alla fall inte läst att Nylander sagt att just Sjöberg eller hans kamrater blandat något i någon drink.

I programmet sa Nylander att han gick in på toaletten och drog en lina och han sa också att han tagit kokain flera gånger tidigare. Därmed så gjorde han väl väldigt tydligt klart att det inte fanns någon som blandade något i hans drink.

Sjöberg är skitförbannad.
Nylander sa inte klart och tydligt att Sjöberg inte blandade knark i Nylander drink och Nylander bad inte om ursäkt för det heller.

Nylander hade innan programmet ringt till Sjöberg och talat om att han inte tänker hänga ut Sjöberg.

Hmm...Det KAN ju vara så att det är jag som har missat Nylanders statement om att Sjöberg blandat knark i hans drink och det är kanske allmänt känt att det var så.
Men för mig låter det ju rätt lustigt ifall Nylander nu skulle gå ut och dementera att Sjöberg blandat drogen i hans drink.

"Jag vill å det bestämdaste göra klart att det inte var Patrik Sjöberg som blandade något i min drink. Jag vill härmed be Patrik om ursäkt för att jag påstod det först när jag greps. BTW så är vi kompisar nu igen".

Tja, jag vet inte jag men jag hade bara tolkat en sådan kommentar som ett påstående i andan ingen rök utan eld - Det VAR alltså Patrik Sjöberg som blandade kokain i Nylanders drink och nu försöker de släta över den delen...

Sjöberg säger också att han skiter i Nylander och huruvida han nämner Sjöbergs namn i sitt sommarprogram. Sjöberg tycker att Nylander borde ha bett om ursäkt för att han pekat ut oskyldiga för att ha blandat saker i hans grogg.

För att vara en som skiter i Nylander så lägger Sjöberg väldigt mycket krut, luft och ord på att skita. Dessutom så är väl Nylander väldigt tydlig när han säger att han själv drog i sig kokainet och därmed förstår ju de som hört Nylander påstå att drogen blandades i hans grogg att det inte var så. Voíla så är Sjöberg rentvådd ur den aspekten. Hur hade Sjöberg låtit ifall nu Nylander nämnt Sjöberg i programmet? Då hade det väl varit ett sjuhelvetes liv ändå.

Nä, han gör inte ett särskilt bright intryck herr Sjöberg.
Lägg ner och sluta bry dig . . . på riktigt.

Eller samlar du bara på uppmärksamheten?

Nu handlade Sven Nylanders program om just Sven Nylander och inte om Patrik Sjöberg och Nylander höll Sjöbergs namn utanför sin del av kokainaffären. Det är faktiskt mer än man kan säga att Patrik Sjöberg gör om Nylander. Jag hör inte Sjöberg tala om kokainskandalen en gång utan att Nylanders namn nämns. Patrik Sjöberg borde vara såpass smart att han insåg att Sven Nylanders telefonsamtal till Patrik var lika mycket riktat till Sjöberg. "Jag pratar inte om dig kring kokainskandalen så pratar inte du om mig".

Nu får vi se hur mycket Patrik Sjöberg skiter i Sven Nylander och hur mycket han förstått när han gör sitt sommarprogram den 5 augusti.

Ber Patrik Sjöberg Nylander om ursäkt för att han alltid nämner Nylanders namn i samband med kokainskandalen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar