Välkommen till Ryssfemmor!


tisdag 12 juli 2011

Men vänta här nu BRIS

Alltså...nu kan ju någon få för sig att jag är ute efter Patrik Sjöberg men jag vill verkligen direkt betona att jag inte är det.

Däremot funderar jag över vissa förhållanden här i vår underbara värld.

Ola Lindholm satt i BRIS styrelse och kom efter hans knarktrassel i samförstånd med BRIS fram till att han inte skulle fortsätta som ledamot för BRIS.

Nu läser jag att Patrik Sjöberg befinner sig på Gotland och arbetar för bland annat BRIS.

Hmmm...?

Patrik Sjöberg är väl typ Sveriges mest kände knarkare och samma regler eller praxis eller principer borde väl gälla för honom som för Ola Lindholm?

Ok, det kommer väl någonstans att heta att Lindholm avgick själv men vi vet ju alla vad det handlar om.

Nu behöver ju inte detta betyda att jag tycker att Sjöberg ska få kicken men det vore ju skoj att höra hur BRIS styrelse förklarar ovanstående förhållanden.

Sedan är det väl rätt uppenbart att Patrik Sjöberg har en del att bidra med kring det som han utsatts för och det är bra att han får göra sig hörd och finnas med i debatten. Gärna då via BRIS.

Jag tycker att BRIS verkar vara en bra organisation och en organisation som ska få verka och då är det desto viktigare att värna om trovärdigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar