Välkommen till Ryssfemmor!


fredag 11 november 2011

Jag skiter i allt men det skiter jag i

Läser att Zlatan Ibrahimovic inte bryr sig om vad Xavi tycker.

Och Xavi i sin tur säger ju att han inte bryr sig om vad Zlatan tycker.
Fredrik Ljungberg i Japan hälsar via sin agent att han inte heller bryr sig och att han inte kommer att läsa boken alla talar om i dagarna.

Pep Guardiola bryr sig inte han heller utan tackar bara Zlatan för hans insats hos FC Barcelona.

Folk runtomkring säger att de inte bryr sig och att de inte läser boken.

För att inte bry sig om detta så tycker jag att väldigt många har väldigt mycket åsikter och anstränger sig väldigt mycket för att uttrycka att de inte bryr sig.

Well, jag bryr mig inte.
Den som säger att han skiter i ditten och datten och att han inte bryr sig om än det ena eller än det andra bryr jag mig om.

När man jobbar så mycket för att visa sig obrydd är det i min värld ett tecken på att man bryr sig väldigt mycket.

Så säg att ni skiter i allt och jag säger att det skiter jag i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar